duminică, 31 ianuarie 2010

M-am nascut in Romania


La noi sunt codri verzi de brad şi câmpuri de mătase
La noi atâţia fluturi sunt şi atâta jale-n casă,
Privighetori din alte tari vin doina sa ne-asculte
La noi sunt cântece si flori si lacrimi multe , multe ...

Pe bolta , sus , e mai aprins la noi, batrânul soare ,
De când pe plaiurile noastre nu pentru noi rasare ...
La noi de jale povestesc a codrilor desişuri
Și jale duce Mureşul şi duc tustrele Crişuri.


Octavian Goga - La Noi


Ce blestem cumplit am primit intr-o viata anterioara de m-am nascut in Romania si nu oriunde aiurea ?
De ce trebuie sa fiu jecmanit , umilit si haituit in fiecare zi ?
De ce am impresia ca aici sunt doar tolerat si nu dorit ?

M-am nascut in Romania .
E tara lor , nu mai este tara mea !?


-.-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu