duminică, 6 iunie 2010

A mai trecut un an ...

Am restartat contorul zilei de nastere . Ramasese blocat pe " NOW !" .
Ma uit in buletin imi vine sa plang . Dar nu , nu ma "dau" !
Mai scartii eu prin unele locuri , dar , ma simt ca la 38 de ani .
Poate ca in acesti ani n-am facut tot ce-ar fi trebuit , dar , am facut-o in felul meu .

Aniversarea am sarbatorit-o in Lungesti cu parintii , cativa verisori si un cumnat cu familia , in jurul unui gratar . M-am afumat bine la jar (cica as "tine mai mult" asa) , am stropit totul cu bere (fara alcool , trebuia sa ma intorc acasa si "soferul de rezerva" n-a mai condus de mult) . Am depanat amintiri , am ras , am spus bancuri , am lacrimat (uneori de la fum , alteori cufundat in ganduri doar de mine stiute) .
Mi-au trecut prin fata ochilor toti acesti "38" de ani , mi-am pus o mie de intrebari si m-am gandit la fiecare dintre voi , prieteni , colegi , cunostinte .

Va multumesc voua , celor care nu m-ati uitat si mi-ati trimis un gand bun .

Sa auzim de bine !



_._

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu