duminică, 27 iunie 2010

Refugiul







Se schimba continuu valorile .
Nimic din ce-am invatat in tinerete nu mai este valabil .
Atunci era simplu ! Invatam , munceam , respectam si aveam .
Acum ? Educatia , respectul sunt notiuni uitate . Marlania , tupeul si hotia fac casa buna . Pentru asta nu pot ierta clasa politica - a permis ca unii sa nu-si poata cumpara o paine , iar altii , prin excrocherii financiare , ceasuri de zeci de mii de euro .
E greu sa fii un invingator astazi . E si mai greu sa-ti gasesti echilibrul !
Echilibrul meu , refugiul , inseamna familie , electronica , muzica si amintiri .
Ma simt ancorat in amintiri ...
Imi place sa cred ca nu am trait fara rost si , de-ar fi sa dau un "raport", sunt multumit .
Am mers pe calea mea !


_._

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu