joi, 29 iulie 2010

Furaciuni , brand de tara si de ce vreau sa emigrez in Canada ...

Nu-i prima data cand spun ca ma simt umilit de statul roman .
Umilit si furat .
Furt ordinar ! Golanesc !
Se ia de la fraieri si se da "legal" la smecheri , cei care au cotizat in alegeri .

Ultimul motiv ...
Iata logo-ul tarii mele ! Atentie , se numeste ROMania !
Pentru asta am platit 890.000 euro ?
Si un copil poate sa "scoata" , din joaca , ceva mai reprezentativ ...

Specialistii in comunicare si turism il catalogheaza ca fiind „comun”, „ambiguu”si „limitativ”

Logoul noului brand turistic al Romaniei, lansat ieri la Shanghai sub sloganul „Explore the Carpathian garden”, seamana izbitor de bine cu cel al unei companii engleze de transport, putand fi cumparat, de altfel, de pe site-uri specializate cu suma de nici 100 de dolari. Pe de alta parte, specialistii in comunicare si branding, precum si cei din turism catalogheaza noul brand turistic ca fiind „comun”, „ambiguu”, „limitativ”, depar­te de a-si atinge scopul.

10 milioane de euro, cheltuiTi de pomanA
Imaginea Romaniei, la fel de negativa

  • De-a lungul timpului, au fost mai multe tentative de a construi branduri si de a face campanii de imagine Romaniei
  • 1995: „Eterna si Fascinanta Romanie” - a costat statul sase milioane de euro, si s-a soldat cu un scandal care a depasit granitele tarii
  • 2001 - „Fabricat in Romania” - care certifica din punctul de vedere al calitatii produsele romanesti. A dat faliment in 2005, nu s-a dat publicitatii nivelul cheltuielilor
  • 2004 - „Romania mereu surprinzatoare” - initiata de Ministerul Turismului, a costat 1,7 milioane de dolari. A fost criticat chiar si de Organizatia Mondiala a turismului, care a aratat ca dezavantajeaza Romania
  • 2006: „Fabulos spirit”, anuntat la finele anului 2006, ar fi trebuit sa spele imaginea Romaniei in tarile UE in special. Ministerul de Externe a anuntat atunci ca o astfel de campanie ar fi necesitat costuri de 2-3 milioane de euro, din care au fost platiti peste 100.000 de euro pentru agentia care l-a conceput
  • 2008: „Hello, soy rumeno”, campanie de imbunatatire a imaginii romanilor in Spania de catre Agentia pentru Strategii Guvernamentale. A costat bugetul 3,4 milioane de euro si a fost implementata de Saatchi&Saatchi
  • 2008: 4,2 milioane de euro, implementata de agentia italiana Playteam in Peninsula, „Romania. Piacere di conscerti”. Nu au fost date publicitatii rezultatele acestor doua campanii
  • 2009: „Romania - Land of choice”. Realizarea spotului nu a fost sustinuta financiar de MT, potrivit institutiei, care a platit insa lansarea campaniei, la Paris, care a costat aproximativ 66.000 de euro. La data de 27 august 2009 au fost atribuite doua contracte de promovare a ofertei turistice autohtone pe CNN si Eurosport, in valoare totala de 1.344.500 de euro (fara TVA), pentru difuzarea unui numar de clipuri publicitare pana in decembrie 2009


Cititi mai multe in Financiarul (sursa) .
Foto preluat din Financiarul

-.-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu