sâmbătă, 17 iulie 2010

Madalina

... asa cum o stiam noi ...


"Ascultă muzica, descoperă sufletul!

Hei, prieteni

V-am promis de ceva vreme un album nou şi o faţă nouă a site-ului!

Iată că a venit şi momentul concretizării acestor două promisiuni!

Albumul ,,09 MADALINA MANOLE” a ajuns deja în magazine iar www.madalinamanole.ro rămîne calea noastră deschisă de comunicare pentru tot ceea ce simţim să ne spunem! Despre album?.. Am adunat pe acest disc 12 cintece compuse în acest răstimp, fiecare avînd emoţia şi povestea lui în care vă veţi regăsi cu siguranţă, atît voi indrăgostiţii cît şi voi, mai puţin norocoşii in iubire. Despre mine, pe scurt?.. M-am recompus sufleteşte şi merg mai departe, preţuind cu toată fiinţa mea tot ceea ce am primit şi primesc de la viaţă!

Restul e… mişcare de rezistenţă! "

http://madalinamanole.ro/



Un videoclip ...


Zile triste ...
Pacat !
Pacat ca o voce care ne-a incantat a trebuit sa plece atat de devreme .
Pacat ca un copil isi va cunoaste mama doar din filme !

E uimitor cum , dintr-o femeie care parea sa aibe totul , a ramas doar ... neant !


-.-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu