marți, 17 august 2010

Au guvernantii nostri onoare ?

Personal , fac parte dintre cei pe care nu-i intereseaza cine ne conduce , ma intereseaza sa traiesc bine .
Desi mi-am propus sa canalizez energia pe lucruri mai pamantene , privesc stupefiat stirea ce ruleaza continuu pe canalele de stiri .
Nu mai sunt curios sa aflu vinovatul . Cu siguranta , o nefericita de infirmiera sau asistenta va fi condamnata pentru ce s-a intamplat la Maternitatea Giulesti .


Mi-e greu sa privesc la televizor disperarea parintilor ce aveau copiii acolo !

E clar acum ! Am detronat USA . Romania este tara tuturor posibilitatilor : te poti imbogati dintr-o plezneala , poti ajunge in puscarie oricand , poti sa mori la nastere dintr-un scurtcircuit , ca sa nu mai vorbim de moartea de pe drumurile patriei .

Am si eu o vorba pentru ministrul sanatatii ...
Stiu , domnule ministru , ca o sa invocati ratiuni politice , totusi , priviti in ochi parintii copiilor de la Maternitatea Giulesti si dati-va demisia . Aratati ca sunteti OM ! Ar fi un minim gest de onoare ...

si ministrul transporturilor ...
"... Mi-am rupt maşina pe Transfăgărăşan, l-aş fi înjurat pe ministru dacă nu eram eu"
Dati impresia unui barbat ... Nu v-a furnicat mana cu care semnati statul de plata ?
Daca aveti onoare , dati-va si demisia ! Ar fi unica sansa sa intrati in istorie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu