vineri, 3 septembrie 2010

Orice sut in fund ...

... este un pas inainte !

Destinul unei romance de 28 de ani confirma acest lucru .



Cand mă gândesc la România, îmi vin în minte cuvintele unui profesor din facultate, care mi-a refuzat o semnătură pentru a-mi depune dosarul la un concurs de la Ministerul Afacerilor Externe. „Domnişoară, nici nu ţi s-a uscat bine cerneala pe diplomă şi ai pretenţia să lucrezi la MAE? Du-te şi învaţă să munceşti şi apoi vino la mine să-mi ceri semnătura! Nu crezi că ai aspiraţii prea mari pentru un biet student ca tine?" Pe principiul: ce nu te omoară, te întăreşte, mi-am continuat drumul spre ţări unde am avut ocazia să învăţ şi să-mi realizez aspiraţiile brutal tăiate în draga ţărişoară. Gustul amar pe care mi l-a lăsat acest episod m-a făcut să-mi doresc să plec din România şi să nu mă mai întorc. Ceea ce am şi făcut.

Cititi mai mult in directproprietar.ro (sursa) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu