joi, 30 septembrie 2010

Steaua-Napoli , 3-3 - Rusine Polonia ! (Wstyd Polska !)

Nu sunt un mare microbist . Urmaresc meciurile nationalei si cluburile romanesti cand joaca cu straini .
Asta seara , la indemnul unui prieten , am urmarit meciul Stelei dupa ce au ramas in 10 . Mi-a placut daruirea echipei noastre . Un meci ... de taiat venele , asa cum spunea un comentator .
Cu toate astea , am ramas cu un gust amar . M-am simtit in tara mea ca un emigrant in Europa . Am fost convins ca acest meci trebuia sa tina exact pana cand italienii egalau !
As vrea sa-i spun arbitrului sa nu confunde sportivii cu cei care spun "S'il vous plaît , monsieur !" prin Europa . De fapt as vrea sa-i spun mai multe ...
Impresia ca sportivii nostri sunt tratati la mana a doua de arbitrii europeni mi-a fost intarita astazi de aratarea de arbitru polonez .
Daca si la sport suntem furati ... Rusine Polonia ! Rusine Federatiei de Fotbal din Polonia ! De prin ce divizie inferioara a fost recrutat acest neavenit de UEFA ?

Nie jestem wielkim fanem piłki nożnej. Rumuński reprezentacji i klubów oglądanie meczów podczas gry z obcymi.
Tego wieczoru, za namową znajomego, widziałem gry Star po lewej stronie jest w październiku. Podobało mi się zaangażowanie naszego zespołu. Mecz ... cięcie żył, jak powiedział jeden z komentatorów.
Ja jednak pozostaje gorzki smak. Czułem się w moim kraju, na emigracji w Europie. Byłem przekonany, że mecz miał trzymać do Włochów, dopasowane dokładnie!
Chcę powiedzieć sędzia by nie mylić tych sportowców, którzy mówią "s'il vous plait, monsieur!" w Europie. W rzeczywistości, co chcę powiedzieć więcej ...
Wrażenie, że nasi sportowcy są traktowane drugiej klasy europejskich sędziów do mnie dziś został wzmocniony przez polskich pokazano sędziego.
Jeśli i sport są kradzione ... Shame Polska! Polska Federacja Piłkarska Wstyd! W niższej dywizji został zwerbowany do tej pustki przez UEFA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu