marți, 5 octombrie 2010

Rai



Dupa DEX :
RAI1 s. n. Loc plin de încântare și de fericire unde, potrivit credințelor religioase, ar ajunge după moarte sufletele celor care respectă preceptele religiei; paradis, eden, cer2 (3). ♦ Fig. Loc din natură deosebit de frumos. ♦ Fig. Loc în care cineva se simte deplin fericit. – Din sl. raj.

Dupa o zi plina (lucru de la 9:00-00:30) am hotarat ca-i cazul sa uit de griji :
am mers la un "non-stop" din zona si am cumparat alimente total nesanatoase plus o sticla de Rai de Murfatlatar .
Nu beau alcool frecvent . Poate de 2-3 ori pe luna ceva "usor" . La magazinul meu aveau un vin din 2007 . Dulce . Nu beau sa ma acresc . Mi-am propus sa beau un pahar , doua si am reusit sa golim sticla . Normal , in doi .
Pot spun doar atat : Felicitari Murfatlar Romania !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu