duminică, 18 octombrie 2009

Filmul de duminica


Nu sunt un fan declarat al filmelor indiene , desi am crescut cu "O floare si doi gradinari" si "Prietenii mei elefantii" . La cinematografele vremii erau cozi imense la aceste filme .
Cu trecerea anilor am inceput sa apreciez mai mult filmele care imi dau trairi deosebite , asa cum sunt comediile si filmele de dragoste in defavoarea celor psihologice . Un film trebuie sa relaxeze . Din acest motiv va recomand Veer Zaara . Incepe cu o poveste de dragoste , trece prin drama si are un final fericit . Lacrimogen si muzical ca orice film indian , prin povestea sa de dragoste imposibila va reusi sa rascoleasca cele mai ascunse unghere ale sufletului . Dupa vizionare veti fi mai buni si veti aprecia mai mult viata .

In rezumat ...
Veer , pilot indian , este trimis s-o salveze pe Zaara , o tanara pakistaneza , ramasa suspendata deasupra unei prapastii in urma unui accident de masina . Se indragosteste de ea (se putea altfel ?) , dar cei doi sunt obligati sa se desparta . Dupa 22 de ani , Saamiya (o tanara avocata) intra in celula unui barbat inchis de tot atatia ani . De ce este inchis ? Unde este Zaara ? Sunt intrebari la care Saamiya cauta raspuns .

"In inima mea , focul dragostei a ars intotdeuna pentru tine .
Doar pentru tine ."



Traieste fiecare clipa la intensitate maxima !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu