miercuri, 28 octombrie 2009

Tara mea ?! Tara unui trecator suparat .

La varsta mea, anii trec foarte repede. Abia imi vad familia si nu pot fi partas la bucuriile si realizarile ei. Suntem impreuna doar la necazuri mari. Halal amintiri! Ziua muncesc sa ofer celor dragi un trai decent iar daca am o pasiune trebuie sa o fac noaptea, micsorand timpul de odihna. Asta ca sa nu ajung robot. Pacat ca ziua are doar 24 de ore !
Mi-as dori sa nu ma intereseze cine e prim ministru, cine e presedinte, cine sunt parlamentarii. Sa traiesc intr-o tara in care alesii sa-si faca datoria in slujba poporului, nu in slujba banului. O tara in care sa fim importanti tot timpul, nu doar de alegeri. Idealuri... Speranta ca vom trai bine, asa cum cu nerusinare mai spun unii politicieni, este vaga si pentru copii nostri. Inclusiv viitorul lor este amanetat. Facem politica si suntem "geana" pe stiri pentru ca se schimba legislatia de la o zi la alta si, ca oameni responsabili, incercam sa fim la curent. Nu mai sunt nemultumit de felul in care traim, nu-mi mai este lehamite. Mi-e greata de politica si politicieni! Sa merg la vot si sa votez... pe cine? Sa votez doar contra?
Curat lucru... Sunt suparat rau! Din pacate nu pot sa spun c-o fac la betie. Nu mai beau de mult. Nu c-as duce la ureche, dar la ora la care ajung acasa chiar nu mai are niciun farmec.
Daca a face politica, asa cum spune un coleg de breasla, sau a injura ne face sa ne simtim mai bine, atunci aveti liber la injurat si la politica!

Un trecator suparat.

PS : Articolul l-am scris tarziu, in noapte. Il trimit abia acum pentru ca atunci "s-a oprit curentul", exact ca pe vremea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu