vineri, 1 iunie 2012

O viata!

Noapte linistita de sfarsit de mai. Cald, umed si un aer placut. Abia a trecut de miezul noptii. Suna telefonul. Asa tarziu mai vine cate un fax ratacit. Acum era Irina. Stie ca sunt intotdeauna treaz la ora asta. M-a sunat sa ne spunem "La multi ani". Eu, pentru ca, indiferent de varsta, va fi mereu fetita tatii, ea, pentru ca astazi, de Ziua Copilului, am implinit o groaza de ani: 38 plus inca 12 (pe care-i am de dat; ii vrea cineva? ;-)) - jumatate de suta! Privesc cu tristete in buletin, dar nu mi-e rusine sa ma uit in urma si sunt optimist. Suntem sanatosi, "gramada" si fericiti. Cred ca nu-mi lipseste nimic! Iar astazi am toate "ingredientele" pentru o zi minunata...

Nu uitati sa fiti copii indiferent de varsta.
La multi ani copiilor vostri si copiilor din sufletul vostru!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu