vineri, 22 noiembrie 2013

Un vot, va rog!


 Marta Iozefina Bencze
"Particip la o competiție destinată persoanelor cu dizabilități și am nevoie de suportul dumneavoastră.
Am câștigat într-o singură zi 113 susținători! Sunt impresionată și vă mulțumesc tuturor pentru suport . 113 persoane reprezintă foarte mult pentru mine, mai ales dacă privești din perspectiva că sunt oameni singuri care nu au pe nimeni lângă ei să îi sprijine în tot ceea ce fac. DA. Azi am câștigat pentru că știu că atât de mulți oameni mă apreciază pentru ceea ce sunt și pentru ceea ce fac. Am realizări deosebite în trei domenii: social, educațional și sportiv și cred că acesta este gramul meu de originalitate în această competiție. Dacă și tu mă apreciezi mă poți vota până pe data de 27 noiembrie 2013 la link-ul de mai jos. Pentru a genera întradevăr o schimbare de atitudine, acesta fiind și scopul evenimentului Gala Persoanelor cu Dizabilitati te rog citește și realizările celor 46 de prieteni înscriși în această competiție și dacă te-au inspirat, votează. În România, suntem în prezent conform statisticilor 700 736 de persoane cu dizabilități și fiecare dintre ei este un câștigător pentru că alege să fie un cetățean activ indiferent de cât de multe bariere întâlnește (arhitecturale, de atitudine, de mentalitate). Orice om care alege să se ridice când toți cred că este la pământ pentru mine e un câștigător al vieții și pentru asta mă înclin. Succes tuturor (scuze dacă am omis pe cineva, dar nu vă am pe toți în lista mea de prieteni) Gheorghe Astileanu, Fighir Mihai, Brandiu Edmond, Coman Magda, etc."
Marta Iozefina Bencze


Pentru vot, click aici sau pe imagine. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu