marți, 28 noiembrie 2023

Dă-mi inima ta diseară


Oh, în seara asta, merg din nou pe străzi.
Fug de toate lacrimile și prietenii mei.
Oh, în seara asta, stelele sunt pe cerul întunecat.
Nu țin toată dragostea pe care o văd în ochii tăi singuri.
Pentru că nu aștept un secret,
nu vreau să aud o minciună,
nu vreau promisiunea de mâine,
dă-mi inima ta în seara asta
Prea tânăr, prea tânăr pentru a începe să mă stabilesc.
Devin prea bătrân
Prea bătrân pentru a continua să alerg în jur.
Oh, dragostea ta este ceva ce nu vreau să ratez. 
Sfârșesc singur și trăiesc într-un sărut de o noapte
Pentru că nu plâng fără motiv,
nu întreb ce este corect,
la fel ca schimbarea sezonului.
Dă-mi inima ta în seara asta
Pentru că nu aștept un secret,
nu vreau să aud o minciună,
nu vreau promisiunea de mâine,
dă-mi inima ta în seara asta
Nu plâng fără motiv,
nu întreb ce este corect
La fel ca schimbarea sezonului
Dă-mi inima ta în seara asta
Nu plâng fără motiv,
nu întreb ce este corect
La fel ca schimbarea sezonului
Dă-mi inima ta în seara asta
Oh-oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh-oh, dă-mi inima ta în seara asta
Oh-oh-oh-oh-oh

Dă-mi inima ta diseară, Shakin' Stevens

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu