luni, 20 aprilie 2020

Unde?



- Unde este inima ta? Ai spus că mă iubești Nu mai ai niciun folos pentru mine Și m-ai lăsat în urmă, oh Tu, tu ești cel din povestea mea Cel care a luptat pentru mine Acum este o minciună ... Tu, nu mă poți iubi și lasă-mă aici Nu, nu, nu, și tu, nu, nu poți face asta corect O, unde îți este inima dragă Ai pierdut-o, ai pierdut-o, în frigul nopții? Acum dragă, pot vedea prin promisiunea ta Știu că nu prea vrei asta Nu mai ai nevoie de mine Adevărul, este rănitul întristării Când nu mai este mâine Și acum este la revedere ... O, tu nu mă poți iubi și lasă-mă aici Nu, nu, nu, și tu, nu, nu poți face asta corect O, unde îți este inima dragă Ai pierdut-o, ai pierdut-o, în frigul nopții? Acum, te voi iubi de la distanță Nu suporta această existență, iubindu-te încă ... Și tu, ai trecut la noua ta iubire Fericită și zâmbitoare, ai noul tău fior O, tu nu mă poți iubi și lasă-mă aici Nu, nu, nu, și tu, nu, nu poți face asta corect O, unde îți este inima dragă Ai pierdut-o, ai pierdut-o, în frigul nopții?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu