marți, 14 februarie 2023

Multumire... repetata

Când miliardarul nigerian Femi Otedola, într-un interviu telefonic, a fost întrebat de prezentatorul radio: „Domnule, ce anume din viață credeți că v-a făcut cel mai fericit bărbat din viață?” Femi a spus: „Am trecut prin patru etape ale fericirii în viață și în sfârșit am înțeles sensul fericirii adevărate.” Prima etapă a fost acumularea de bogății și mijloace. Dar în această etapă nu am obținut fericirea pe care mi-am dorit-o. Apoi a urmat a doua etapă de colectare a valorilor și obiectelor. Dar mi-am dat seama că efectul acestui lucru este și temporar și luciul lucrurilor valoroase nu durează mult. Apoi a urmat a treia etapă a proiectelor mari. Atunci dețineam 95% din aprovizionarea cu motorină în Nigeria și Africa. Am fost, de asemenea, cel mai mare proprietar de vase din Africa și Asia. Dar nici aici nu am primit fericirea pe care mi-am imaginat-o. A patra etapă a fost momentul în care un prieten de-al meu mi-a cerut să cumpăr scaune cu rotile pentru niște copii cu dizabilități. Doar aproximativ 200 de copii. La cererea prietenului, am cumpărat imediat scaunele cu rotile. Dar prietenul a insistat să și merg cu el și să predau eu însumi scaunele cu rotile copiilor. M-am pregătit și am plecat cu el. Acolo le-am dat aceste scaune cu rotile acestor copii cu propriile mele mâini. Am văzut o strălucirea minunată de fericire pe fețele acestor copii. I-am văzut pe toți stând pe scaune cu rotile, mișcându-se și distrându-se. Era ca și cum ar fi ajuns la un loc de picnic unde toată lumea parcă cîștigase la tombolă. Am simțit o ADEVĂRATĂ bucurie în interiorul meu. Când am hotărît să plec, unul dintre copii m-a prins strîns de picioare. Am încercat să-mi eliberez ușor picioarele, dar copilul s-a uitat la fața mea și mi-a ținut picioarele strâns. M-am aplecat și l-am întrebat pe copil: Ai nevoie și de altceva? Răspunsul pe care mi l-a dat acest copil nu numai că m-a făcut fericit, dar mi-a schimbat complet atitudinea față de această viață. Acest copil a spus: „Vreau să mă uit bine să-ți memorez cît mai bine chipul, astfel încât atunci când te voi întâlni în ceruri, să pot să te recunosc și să-ți mai mulțumesc încă o dată”.

Text preluat de pe SURSA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu