joi, 12 noiembrie 2020

N-am avut, n-am putut sau n-am vrut

"N-am avut o iubire întreagă, să pot spune c-am fost un om fericit. Am primit mereu doar mere mușcate și-am întâlnit numai oameni prin care am păcătuit. N-am avut niciodată o vară întreagă în care să umblu pe unde-aș fi dorit. N-am avut decât obligații și sarcini să le duc singură la bunul sfârșit. M-am legat cu mii de uitate neiertări, de locuri, de lucruri și de trecut. Am dus mereu în cârcă spre groapă, pe cineva drag, ori vreun necunoscut. De șaptezeci de ori câte șapte, n-am iertat că n-am vrut, ori nu am putut. N-am dăruit atât cât aș fi putut da, n-am avut nici curajul sa fac atâtea păcate, câte Dumnezeu mi-ar fi putut ierta. Să las în urmă lumea, să pun pentru-o altfel de viață un nou și bun început, n-am putut, ori poate n-am vrut."

CATE CEVA DESPRE CE N-AM AVUT, N-AM PUTUT SAU N-AM VRUT, de Stoica Dorina 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu