joi, 19 octombrie 2023

O picatura



Coboară amurgul
Cu pași de mătase
În visele mele.
De-argint, luna urcă,
Amintirile toate
Cad triste și grele.
 
Iubire, iubire...
Ce vechi este jocul
În care mă prinzi!
Mă minți înc-o dată,
Și-o nouă ispită
Spre mine întinzi.
 
Să plâng mi-este teamă,
Să râd n-am putere,
De-atâta iubire.
Ești ca ploaia de mai.
Cu mine să stai,
Dulce fericire!
 
Refren (x2):
Te văd și nu cred
Că tu ești o minune
Cum n-a mai fost vreodată.
Frumoasă ca viața,
Tu îmi ești dorința
Și credința toată.
 
Mereu alintată,
Mereu adorată,
Așa cum e marea,
Întorci către mine
Priviri somnoroase
Ce-și schimbă culoarea.
 
Tu, fată din gânduri,
Cetate de cântec
În inima mea,
Păstrează-mă-n suflet,
Iubește-mă-ntruna
Și nu m-alunga!
 
Să plâng mi-este teamă,
Să râd n-am putere,
De-atâta iubire.
Ești ca ploaia de mai.
Cu mine să stai,
Dulce fericire!
 
Refren (x2):
Te văd și nu cred
Că tu ești o minune
Cum n-a mai fost vreodată.
Frumoasă ca viața,
Tu îmi ești dorința
Și credința toată.
 
Frumoasă ca viața,
Tu îmi ești dorința
Și credința toată. (bis)
https://lyricstranslate.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu